اخیراً بسیاری از کاربران اینستاگرام در مورد امنیت حساب های خود مردد هستند. اگر چند مرحله امنیتی را در اینستاگرام دنبال کنیم ، می توانید با خیال راحت از حساب ما استفاده کنید بدون اینکه به سرقت بروید.

 

Instagram Beyaz Ekran Hatası Neden Olur Ve Çözümleri Nelerdir ? -  Eniyiandroid.com

 

اگر حساب شما به سرقت نرفته است اما می گویید باید به چه نکاتی توجه کنم.

به طور کامل و مطلق ، به جز سایت خرید فالوور ارزان ایرانی سلام ادز ، از هیچ سایت دیگری برای خدمات تقلب استفاده نکنید.

رمز ورود حساب خود را به هر کسی ندهید.

احراز هویت دو عاملی را در بخش تنظیمات حساب روشن کنید.

من لیست کارهایی را که باید برایتان انجام دهید لیست می کنم.

اول از همه ، مهمترین نکته ای که باید در اینجا به آن توجه کنید این است که رمز ورود حساب اینستاگرام شما با رمز عبور جیمیل شما یکسان نباشد ، زیرا وقتی حساب شما به سرقت می رود ، می توانید حساب خود را با Gmail خود بازیابی کنید ، اما اگر رمز ورود شما یکسان باشد ، کاربر دزدیده شده می تواند آدرس جیمیل شما را نیز بدزدد و حساب را کاملاً بگیرد.

اول از همه ، اطمینان حاصل کنید که رمز ورود آدرس ایمیل خود را که حساب اینستاگرام شما به آن پیوند دارد ، می دانید. زیرا بسیاری از مجوزها و هشدارهای پردازش از تغییر رمز ورود به تغییر نام کاربری به آدرس ایمیل شما ارسال می شود. گذرواژه اینستاگرام و گذرواژه آدرس پست الکترونیکی خود را به عنوان گذرواژه جداگانه تنظیم کنید.

آدرس ایمیل خود را با بررسی امنیت کد sms فعال کنید. حتی اگر اینستاگرام شما به سرقت رفته باشد ، می توانید وارد آدرس ایمیل خود شوید و حساب خود را پس بگیرید. اگر آدرس ایمیل شما به سرقت رفته باشد ، کار شما بسیار دشوار خواهد بود. امنیت آدرس ایمیل شما که به اینستاگرام متصل است از رمز ورود اینستاگرام مهمتر است.

مخصوصاً اخیراً ، آنها برای شما ایمیل ارسال می کنند و درخواست تغییر رمز عبور می کنند ، گویا از اینستاگرام می آیند. لطفا ایمیل ارسال کننده را برای ایمیل هایی که از اینستاگرام دریافت می کنید بررسی کنید ، واقعاً مطمئن شوید که ایمیل توسط اینستاگرام ارسال شده است. اگر آدرس ایمیل دریافت شده توسط اینستاگرام نیست ، هیچ مرحله ای را که از شما خواسته شده است از طریق پست انجام ندهید.

هشدار مهم؛ گاهی اوقات ، رمز ورود حساب اینستاگرام شما می تواند برای امنیت شما تغییر کند. دلیل این امر ممکن است این باشد که با رمز ورود اینستاگرام خود وارد یک یا چند برنامه شوید. اینستاگرام ممکن است بخواهد در صورت سرقت حساب کاربر ، به طور خودکار امنیت آن را تأمین کند ، بنابراین اخطار "رمز ورود شما برای امنیت شما بازنشانی شد" را دریافت خواهید کرد. در عین حال ، این اخطار و درخواست تغییر رمز عبور از طریق ایمیل برای شما ارسال می شود. جای نگرانی نیست. می توانید یک رمز ورود جدید تنظیم کنید و اظهار کنید که حساب شما ایمن است و به استفاده از آن ادامه دهید.

منبع: https://www.instamoda.org