تعداد زیادی فالوور فیک ، یعنی حساب ربات در اینستاگرام وجود دارد. حتی کاربری که قبلاً هرگز فالووری خریداری نکرده است ، توسط برخی از حساب های ربات دنبال می شود. بنابراین چگونه حساب ربات قابل درک است؟
در حالی که بسیاری از آنها بی ضرر هستند ، اینستاگرام برخورد سختگیرانه ای با حساب های ربات دارد. اگر تعداد مشخصی از شکایات مربوط به یک حساب کاربری دریافت شود ، اینستاگرام این حساب را تحت بررسی قرار میدهد. زیرا علاوه بر موارد بی خطر ، پیوندها و پرونده های دام نیز می توانند از DM برای گرفتن حساب سایر کاربران ارسال شوند.

Полезное нововведение Instagram, о котором вы можете не знать.


بنابراین ، بهتر است حساب های ربات را به اینستاگرام گزارش دهید.

برخی از نشانه های توانایی کشف حساب های جعلی در اینستاگرام وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر کاربری در مورد چندین عکس شما پشت سر هم نظر مشابهی ارائه دهد ، می توانید جعلی بودن آن را تشخیص دهید. اگر از یک محصول غیر مرتبط در زیر عکسهای خود تعریف کنید ، هنوز هم می توانید فکر کنید که این یک ربات تبلیغاتی است.

جدا از تعاملات ، با بررسی یک نمایه مشکوک می توانید جعلی بودن حساب را نیز ببینید. به عنوان مثال ، حسابهایی که افراد زیادی دنبال می کنند و افراد بسیار کمی سو ء ظن ایجاد می کنند. حساب هایی که مدت طولانی فعال نبوده اند نیز احتمالاً سرقت یا جعلی هستند. همچنین می توانید با جستجوی عکس پروفایل حساب در Google Images ، بررسی کنید که آیا عکس به جای دیگری گرفته شده است.

به طور خاص ، ممکن است فکر کنید حساب هایی که ادعا می کنند مارک های لوکس را به قیمت ارزان می فروشند غیر از جعلی جعلی هستند.

جدا از همه این علائم ، حساب های بی نام و عکس نیز وجود دارد که مشخصاً یک ربات است. این یک واقعیت مسلم است که حساب های بدون عکس حساب های جعلی هستند ، نام کاربری آنها از حروف بی معنی ، اعداد پشت سر هم تشکیل شده است.

چگونه می توان پیروان جعلی را تشخیص داد؟

بسیاری از کاربران در اینستاگرام با خرید فالوورهای جعلی تعداد فالوورها را افزایش می دهند. بنابراین چگونه می توانید بفهمید که شخصی پیروان جعلی زیادی دارد؟

برخی از ترفندها وجود دارد زیرا همه کاربران به طور جداگانه قابل مشاهده نیستند. به عنوان مثال ، نسبت بین تعداد فالوورها و تعداد لایک ها. شخصی که تعداد پست های خود را با توجه به تعداد دنبال کننده های خود بسیار کم می کند ، دنبال کنندگان جعلی خریداری کرده است. زیرا پیروان جعلی جز دنبال کردن کاری انجام نمی دهند. آنها حساب فعال نیستند.

شما می توانید فالوور و همچنین لایک در اینستاگرام بخرید. اگر شخصی را مشاهده کنید که پست های جدید وی در مقایسه با پست های قبلی خود بیش از حد مورد پسند واقع شده است ، آن نیزمانند جعلییعنی خریداری شده انفجار ناگهانی چشایی نشانه این امر است. دریافت لایک با هشتگ های برگزیده به عنوان لایک های جعلی محاسبه نمی شود. 

 

منبع: http://yaraplusblog1.parsiblog.com/