معایب ایمیل مارکتینگ
ما در مورد مزایای ایمیل مارکتینگ در پارسی بلاگ برای افراد و موسسات صحبت کردیم. اکنون ما به معایب بازاریابی از طریق ایمیل خواهیم پرداخت. مانند هر مدل بازاریابی ، در بازاریابی از طریق پست الکترونیکی نیز مزایا و معایبی وجود دارد. بنابراین ، استراتژی ، برنامه و گزارش از اهمیت زیادی در بازاریابی پست الکترونیکی برخوردار است.

Как заработать деньги с помощью e-mail - маркетинга?

 

اگرچه اکثر شرکت ها از طریق پست الکترونیکی به پایگاه داده یا اطلاعات مجوز خود بازاریابی می کنند ، اما برخی از شرکت ها از طریق روش های مختلف اطلاعات غیرمجاز را که به دست می آورند یا خریداری می کنند ، ارسال می کنند. این رفتار در زبان اینترنت اسپم نامیده می شود.

هرزنامه نه تنها باعث شکست بازاریابی از طریق ایمیل می شود ، بلکه بر ارزش سهام برند نیز تأثیر منفی می گذارد.

اهمیت بازاریابی از طریق ایمیل

ارسال انبوه ، که نامه های اسپم نامیده می شود ، با وجود مجازات های سنگین و سنگین قانون ، هنوز انجام می شود. چنین موارد ارسالی همچنین بازاریابی از طریق پست الکترونیکی را که مطابق با قاعده انجام شده ، مورد سو under ظن قرار می دهد. به حدی که حتی شرکت هایی که به درستی و مطابق با قوانین از طریق پست الکترونیکی بازاریابی می کنند ، برای اثبات قانونی بودن کار مجبور به مبارزه هستند.

در این بین ، کاربران معمولاً نمی توانند نامه ای را که از طرف یک شرکت ارسال می شود ، هرزنامه باشد یا خیر. کاربر فکر می کند فقط وقتی نامه الکترونیکی زیادی دریافت می کند در معرض هرزنامه قرار می گیرد و برای جلوگیری از این امر از ابزارهای مختلفی استفاده می کند. بنابراین ، داشتن داده های مجاز برای جلوگیری از هرزنامه کافی نیست. اگر شرکتی هستید که باید مرتباً ایمیل ارسال کنید ، باید استراتژی ای تهیه کنید که داده های شما را خسته نکند و بازه زمانی ایمیل را تعیین کند.

پیشنهادات بازاریابی از طریق ایمیل 
مقاله ایمیل ما با تاریخچه مهم بازاریابی از طریق ایمیل و بازاریابی از طریق ایمیل شروع می کنیم ، چرا ما به پرداختن به مشکلات ادامه می دهیم. سپس در مورد مزایای بازاریابی از طریق ایمیل و معایب بازاریابی از طریق ایمیل صحبت کردیم. ما اکنون چند پیشنهاد در مورد روشهایی که باید در بازاریابی از طریق ایمیل استفاده شود ارائه خواهیم داد. اینجا میریم!

ارسال نامه استقبال 
پس از عضویت کاربران در وب سایت ما ، با افرادی که به خانه / محل کار شما می آیند باید به همان روش رفتار کنیم. به عبارت دیگر ، قبل از نامه های فروش یا بازاریابی ، باید برای کاربر عضو سایت ما نامه "خوش آمد گویی" ارسال شود.

اطلاعیه و نامه اطلاعات
آخرین تحولات در شرکت یا تغییرات قیمت ، کمپین ها ، تخفیف ها و غیره شما باید از طریق ایمیل به مخاطبان هدف خود اعلام کنید. شما می توانید تخفیف ها ، کمپین های فصلی ، جوایز و تحولاتی را که کاربران باید درباره هر موضوعی بدانند از طریق ایمیل تحویل دهید.

مقالات / خبرنامه ها
شما می توانید مطالب وبلاگ ، مجله و روزنامه خود را که توجه کاربران را به خود جلب می کند ، جمع آوری کرده و به صورت هفتگی یا ماهانه برای مشترکان خود ارسال کنید.

ارسال ایمیل محتوای ویدیویی
اگر عمدتا محتوای ویدیویی تولید می کنید ، می توانید به روزترین و جالب ترین فیلم ها را به صورت هفتگی یا ماهانه به لیست خبرنامه خود ارسال کنید.

ایمیل برای برنده شدن کاربر غیرفعال
اگر کاربران غیرفعال را شناسایی کرده و بر روی آنها تمرکز کنید ، می توانید تعامل خود را با مشتری خود دوباره شروع کنید. به این ترتیب می توانید در مورد محصول و خدمات خود از مشتریان خود س questionsال کنید یا اطلاعات جالب اما مختصری ارائه دهید که مشتری را فعال کند. مرکز این نامه باید پیام "دلتنگ شما هستیم" باشد.

با تشکر نامه 
وقتی مشتری شما محتوایی را که ارسال کرده اید بارگیری می کند یا از سرویسی استفاده می کند ، می توانید در پاسخ نامه "متشکریم" ارسال کنید. این بهترین راه برای گفتن مخاطب مورد نظر خود است.

نامه تأیید پرداخت
نامه تأیید پرداخت هنگامی رخ می دهد که کالایی یا خدماتی از سایت تجارت الکترونیکی خریداری شده باشد. با ایمیل "پرداخت شما دریافت شد" ، به کاربر گفته می شود که خرید بدون هیچ مشکلی انجام شده است.

ایمیل های ویژه روز
در داده های بهینه شده توسط ابزارهای پستی ، برای کاربران دارای تولد باید نامه "تولدت مبارک" ارسال شود. با این نامه ، باید تخفیف ویژه ای در روز تولد اعمال شود. این نامه ها باعث می شود کاربر احساس خاصی داشته باشد و حتی وی را ترغیب به خرید کند.

دلتنگ شما هستیم
این ایمیل یک روش خوب و دوستانه برای یادآوری خودتان است.

ما سعی کردیم تمام جزئیات بازاریابی پست الکترونیکی ، خصوصاً آنچه بازاریابی پست الکترونیکی است ، بیان کنیم که چرا بازاریابی ایمیل مهم است. اگر جزئیاتی وجود دارد که فکر می کنید باید اضافه شود ، می توانید آن را به عنوان نظر مشخص کنید یا با پر کردن فرم تماس با ما تماس بگیرید.🙂

 

منبع: 

https://sites.google.com/view/salamads/home