ستاره هایی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند چه کسانی هستند ، در این مقاله لیستی از ستارگان سینما ، خواننده ها و مدل هایی با بیشترین فالوور در اینستاگرام خواهیم ساخت. ممکن است اسامی موجود در لیست ما اسامی باشد که هر روز در روزنامه ها و سایت های اینترنتی مشاهده می کنیم ، اما سوالی که بدنبال آن هستیم این است که چه کسانی ستاره های دارای بیشترین فالوور در اینستاگرام هستند. شما میتوانید جهت افزایش فالوور اینستاگرام سلام ادز اقدام کنید.

اینستاگرام و سیستم اکو
اینستاگرام به یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی در جهان تبدیل شده است. اینستاگرام که امروز تقریباً 800 میلیون دنبال کننده دارد ، به نظر می رسد در روزهای آینده این تعداد را حتی بیشتر کند. همچنین یکی از برنامه های مورد علاقه تولید کنندگان تلفن اینستاگرام است. زیرا در حالی که استفاده از تلفن های دوربین دار در جهان بسیار کم است ، تعداد افرادی که از تلفن های دوربین دار استفاده نمی کنند به لطف اینستاگرام و برنامه های مشابه روز به روز کاهش می یابد. علاوه بر این ، فروش تلفن های دارای سیستم عامل که از اینستاگرام و برنامه های مشابه پشتیبانی نمی کنند متوقف شده است. نوکیا یکی از بهترین نمونه ها در این مورد است. همچنین اگر از تلگرام استفاده میکنید شما میتوانید جهت خرید ممبر فیک تلگرام ممبروان اقدام کنید.

تلفن های برند نوکیا ، که فروش آنها طی سالهای گذشته فراتر از تصور هرکسی بوده است ، امروز دست عوض شده و مطالعات خودآزمایی را آغاز کرده اند.

 

بیایید نگاهی به ستاره هایی بیندازیم که بیشترین فالوئر را در اینستاگرام دارند که در لیست ما خواهند بود.

# 8 کندال جنر
ستارگان با بیشترین دنبال کننده
کندال جنر یک مدل آمریکایی و مشهور تلویزیون است. کیم کارداشیان و رابطه او با خانواده اش در سطح برادری ناتنی است. کندال که با موفقیت از این روابط خانوادگی در رسانه ها استفاده می کند ، در شبکه های اجتماعی نیز محبوبیت زیادی دارد. گرچه کندال در انتهای لیست ما قرار دارد ، با 84.4 میلیون فالوور با بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام وارد لیست ستاره ما می شود.

شماره 7 جاستین بیبر
جاستین بیبر مشهور اینستاگرام
جاستین بیبر یکی از افرادی است که همه از کودکی از رسانه ها و شبکه های اجتماعی پیروی می کنند و در رده نهم وارد لیست خوانندگان مشهور ما می شوند. جاستین که با آهنگ های خود به میلیون ها نفر رسیده است ، در توییتر و اینستاگرام نیز بسیار محبوب است. جاستین بیبر ، یکی از فالوورهای اینستاگرام جهان ، از بسیاری از خوانندگان معروف مرد پیشی گرفته و تقریباً 94 میلیون فالوئر دارد.

شاید این پست را نیز بپسندید: خرید ممبر تلگرام وبسایت
شماره 6 دواین جانسون
مشاهیر اینستاگرام دواین جانسون
جانسون کشتی گیر سابق کشتی فرنگی و ستاره جدید سینما ، شهرت فعلی خود را دیرتر از مشاهیر دیگر کسب کرد. دواین جانسون ، که محبوبیت او با جدیدترین فیلم های سریع و خشن خود به اوج خود رسید ، 96 میلیون دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود دارد.

# 5 کایلی جنر
کایلی جنر در اینستاگرام
کایلی جنر دقیقاً مانند برادرش یک مدل و شخصیت تلویزیونی است. جنر که شهرت فعلی خود را مدیون برنامه تلویزیونی برادر ناتنی خود کیم کارداشیان است ، اغلب مانند سایر خواهر و برادرهای خود از شبکه های اجتماعی استفاده می کند. با جلب نظر نزدیک به 99.5 میلیون دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود ، کایلی در رتبه هفتم لیست ما قرار دارد.

# 4 تیلور سویفت
مشاهیر اینستاگرام با بیشترین فالوور
تویلار سویفت خواننده آمریکایی است که علی رغم سن کمی که دارد ، با تک آهنگ ها و آلبوم هایش شهرت باورنکردنی پیدا کرده است. خواننده مشهور جدا از کارش ، اغلب با زندگی خصوصی و دوستدارانش روبرو می شود. این خواننده که اخیراً با دی جی مشهور جهان همراه بوده است ، یکی از سلبریتی هایی است که به طور گسترده از اینستاگرام استفاده می کند. او تقریباً 104 میلیون دنبال کننده در حساب اینستاگرام خود دارد.

شماره 3 کیم کارداشیان وست
اینستاگرام Unluleri کیم کارداشیان
کیم کارداشیان آمریکایی تبار ارمنی است. سالها پیش ، خانواده فرزند یک خانواده مهاجر که از ترکیه به آمریکا مهاجرت کرده بودند و از طریق تلویزیون مدیریت حفاظت را بر عهده دارند ، امروز نشان می دهد شهرت آن است. پس از ازدواج با کانیه وست ، کیم بیشتر در دستور کار مجله قرار گرفت و تقریبا 104 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

شماره 2 کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو مشهور اینستاگرام
بازیکن معروف فوتبال پرتغالی جهان هم با کار و هم زندگی خصوصی اش از دستور کار خارج نمی شود. این بازیکن ستاره فوتبال که پس از موفقیت در تیم های ملی رئال مادرید و پرتغال همچنان به دنبال موفقیت های جدید است ، 116 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

شاید این پست را بپسندید: آیا میتوان فالوورهای اینستاگرام را مخفی کرد؟

شماره 1 سلنا گومز
سلنا گومز مشهور اینستاگرام
این خواننده جوان آمریکایی موفق می شود با زندگی شخصی خود و تعامل مداوم با طرفدارانش در دستور کار قرار بگیرد. عامل دیگری که او را دائماً در معرض دید قرار می دهد ، زندگی کینه توزانه در آرامش با عاشق خواننده اش جاستین بیبر است. این خواننده 130 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و مقام اول لیست ما را ترک نمی کند.

 

منبع: مای ممبر