برای یافتن 5 تا از بهترین تاکتیک ها (با ابزار و مثال) که می تواند به شما کمک کند مخاطبان بیشتری را برای کسب و کار خود در اینستاگرام افزایش دهید ، بخوانید.

 

بهترین شیوه ها برای افزایش مخاطبان اینستاگرام شما
چگونه می توانید به طور مداوم و در زمان مناسب پست ارسال کنید تا مخاطبان خود را افزایش دهید
شما ساعت ها وقت صرف برنامه ریزی و ایجاد محتوا برای اینستاگرام می کنید. برای یک لحظه کوتاه پس از ضربه زدن به "اشتراک" ، همه چیز در جهان خوب است. مطمئن هستید که مطلب فوق العاده ای منتشر کرده اید.

 

هیچ راهنمای گام به گام برای رشد اینستاگرام وجود ندارد. اما بهترین شیوه ها وجود دارد که به شما کمک می کند تا مخاطبان بیشتری را جذب کرده و پیروان جدیدی را به دست آورید. یکی از این روش ها خرید فالوور ایرانی اینستاگرام میباشد.

در اینجا 5 روش برای جذب فالوور بیشتر در اینستاگرام آورده شده است.

 

 

1. بیوگرافی خود را بهینه کنید
از آن 150 کاراکتر حداکثر استفاده را ببرید. بیوگرافی اینستاگرام شما به دنبال کنندگان بالقوه می گوید که شما کی هستید ، در مورد چه چیزی هستید و امیدوارید مردم پس از بازدید از نمایه شما چه اقدامی انجام دهند.

بیوگرافی اینستاگرام شما باید شامل موارد زیر باشد:

شرح روشنی از آنچه انجام می دهید
لمس شخصیت شما
فراخوان برای اقدام (خرید ، مطالعه بیشتر ، تماس با ما و غیره)
یک پیوند
پیوند داخلی شما تنها پیوند قابل کلیک شما در اینستاگرام است ، بنابراین از آن عاقلانه استفاده کنید. برخی از مشاغل دارای پیوند استاندارد به وب سایت خود هستند ، در حالی که برخی دیگر به طور مرتب آن را تغییر می دهند تا پست های اخیر را منعکس کنند. اما اگر می خواهید کار را برای خود راحت کنید ، از ابزارهای پیوند در بیو مانند Shop Grid استفاده کنید که به شما امکان می دهد یک پیوند را به کاتالوگ پیوندها تبدیل کنید.


CoolStays شامل تمام جنبه های مهم یک بیوگرافی عالی اینستاگرام است.
یک هشتگ مارک دار را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، ما طرفداران خود را تشویق می کنیم هنگام صحبت درباره محصولات ما از #BufferLove استفاده کنند. افزودن هشتگ مارک دار در بیو ما به مردم می گوید که کدام هشتگ را شامل شوند تا توجه ما را جلب کنند. به علاوه ، وقتی کسی روی هشتگ ضربه می زند ، پست هایی را از طرفداران مشاهده می کند که از آن استفاده کرده اند.


در Buffer ما هشتگ #BufferLove خود را در بیوگرافی اینستاگرام خود قرار می دهیم.


2. بهترین زمان خود را برای ارسال در اینستاگرام پیدا کنید
توجه کنید که چگونه ما نگفتیم بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام را پیدا کنید؟ حقیقت این است که هیچ پاسخ عمومی برای زمان ارسال پست در اینستاگرام برای رسیدن به بیشترین تعداد افراد وجود ندارد. اما راه هایی برای تعیین زمان ایده آل برای دنبال کنندگان شما وجود دارد.

ابتدا از Instagram Insights برای تشخیص زمان آنلاین بودن مخاطبان خود استفاده کنید. از نمایه تجاری اینستاگرام خود روی دکمه "بینش" ضربه بزنید ، به "مخاطبان خود" بروید ، سپس روی "مشاهده همه" ضربه بزنید. از آنجا ، به پایین بروید تا فعال ترین زمان های مخاطبان خود را بیابید.


Insights اینستاگرام به شما کمک می کند بهترین زمان خود را برای ارسال پست پیدا کنید.
همچنین باید در نظر بگیرید که چه زمانی محتوای شما بیشتر مرتبط خواهد بود. به عنوان مثال ، یک ویدئوی دستورالعمل گام به گام ممکن است در خارج از ساعت کاری بهتر عمل کند ، زیرا افراد بیشتر در حال آشپزی هستند. از طرف دیگر ، یک پست کافی شاپ ممکن است در حدود ساعت 2 بعد از ظهر خوب عمل کند. وقتی مردم بعد از ظهر دچار رکود می شوند. زمان های مختلف ارسال را آزمایش کرده و تعامل را دنبال کنید.

اگر به دنبال راهنمایی های بیشتری در مورد زمان ارسال هستید ، ویژگی Buffer's Answers سه پیشنهاد زمان ارسال را برای حداکثر کردن دسترسی شما در اینستاگرام به شما ارائه می دهد.


ویژگی Buffer Answers از داده های پست های قبلی و فعالیت پیروان شما برای محاسبه بهترین زمان ارسال شما استفاده می کند.
در مقاله ما ، چگونه بهترین زمان خود را برای ارسال در اینستاگرام پیدا کنید ، راهنمای عمیق تری پیدا کنید.

3. به طور مداوم ارسال کنید
مطالعه 2021 روی 14 صنعت نشان می دهد که مشاغل به طور متوسط ​​چهار پست اینستاگرام در هفته به اشتراک می گذارند. اما توصیه می کنیم حداقل یک بار در روز پست ارسال کنید. مارک هایی که با پست های اینستاگرامی به طور منظم وارد می شوند ، بهترین نتایج را مشاهده می کنند. طبق مطالعه Tailwind ، پروفایل هایی که روزانه پست می شوند سریعتر از کسانی که کمتر پست می کنند فالوور اینستاگرام می گیرند.


با جدول زمانی الگوریتمی اینستاگرام ، ثبات یک عنصر کلیدی برای دیده شدن پست های شما است. اگر پست های شما به طور منظم به اشتراک گذاشته می شوند و مشارکت خوبی را انتخاب می کنند ، الگوریتم اینستاگرام احتمالاً پست های شما را در بالای صفحه فیدهای دنبال کنندگان شما نشان می دهد.

البته کیفیت همیشه مهمتر از کمیت است. ارسال بیشتر اوقات لزوماً به نرخ بالای مشارکت نمی انجامد. بر ایجاد محتوایی تمرکز کنید که با مخاطبان مورد نظر شما مطابقت داشته باشد - بیشتر در مورد آن در بخش 9: با مخاطبان خود مشارکت کنید.

ابزارهای زمانبندی اینستاگرام به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد ارسال مستقیم هر روز از برنامه ، به طور مداوم پست کنید. نگاهی به نحوه برنامه ریزی پست های اینستاگرام برای صرفه جویی در وقت و افزایش تعامل بیندازید تا ابزارهای زمان بندی مورد علاقه اینستاگرام (رایگان و پولی) را به همراه نکات زمان بندی پیدا کنید.

5. انواع مختلف محتوا را آزمایش کنید
اینستاگرام بسیار بیشتر از عکس است. در طول سالها ، این برنامه راه های زیادی برای به اشتراک گذاشتن محتوا بر روی پلت فرم ارائه کرده است. ترکیب آن با انواع مختلف محتوا یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن فالوورهای بیشتر در اینستاگرام است زیرا به شما این فرصت را می دهد تا با طیف وسیعی از افراد ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید.

به یاد داشته باشید: الگوریتم به علاقه توجه می کند و سعی می کند انواع محتوایی را که اغلب با آنها ارتباط برقرار می کند به مردم نشان دهد. بنابراین ، اگر یک نفر بیشتر از سایر پست ها در قرقره های اینستاگرام لایک و نظر بدهد ، احتمالاً تعداد بیشتری قرقره را در فید اینستاگرام خود مشاهده می کند. با این حال ، اگر شخص دیگری بیشتر با پست های چرخ فلک ارتباط برقرار کند ، بیشتر آن نوع محتوا را در جدول زمانی خود مشاهده می کند.

هر نوع محتوا مزایایی دارد. به عنوان مثال ، Instagram Reels دارای مزیت هایی است زیرا جدیدترین نوع محتوا هستند و Instagram همیشه ویژگی های جدیدی را پیش می برد. از زمان راه اندازی Instagram Reels در سال 2020 ، این برنامه دکمه Reels را به موقعیت مرکزی در نوار منو منتقل کرده و باعث شده است که Reels بزرگتر از پست های عکس در صفحه Explore ظاهر شود. با توجه به اینکه روزانه 200 میلیون نفر صفحه کاوش را بررسی می کنند ، این املاک بصری اضافی می تواند تفاوت زیادی در تعداد افرادی که با آنها تماس می گیرید ایجاد کند.

ویدیوهای Instagram TV (IGTV) نیز 4 برابر بزرگتر از عکسهای صفحه کاوش به نظر می رسند. و از آنجا که ویدئوهای IGTV می توانند تا 60 دقیقه طول بکشد ، این نوع محتوا برای فیلم های طولانی مدت ایده آل است.


Instagram Reels و IGTV املاک بیشتری را در صفحه کاوش اینستاگرام در اختیار دارند.
استوری های اینستاگرام پس از 24 ساعت ناپدید می شوند ، اما مزایای خود را نیز دارند. پنجاه و هفت درصد از مارک ها معتقدند که Stories به عنوان بخشی از استراتژی رسانه های اجتماعی آنها "تا حدودی م effectiveثر" یا "بسیار م effectiveثر" بوده است. بعلاوه ، اگر حساب تأیید شده یا حداقل 10 هزار دنبال کننده دارید ، می توانید پیوندهای صفحه نمایش انگشت به بالا را به Stories اضافه کنید تا ترافیک به صفحات خاص افزایش یابد.

در همین حال ، پست های چرخ فلک - مجموعه ای از حداکثر 10 تصویر/فیلم در یک پست - دارای بالاترین نرخ تعامل در همه انواع پست است. چرخ فلک ها را به عنوان یک داستان کوتاه یا تیزر برای یک محتوا با شکل طولانی تر ، مانند یک وبلاگ در نظر بگیرید. می توانید از تصاویر متنی ، عکس ها ، ویدئوها یا ترکیبی از همه چیز در یک پست موضوعی استفاده کنید.


DLC اضطراب از یک پست چرخ فلکی برای توضیح نحوه تنظیم مجدد افکار مضطرب استفاده می کند.
با همه استدلال ها برای انواع مختلف پست گیج شده اید؟ مردم آنچه را که دوست دارند دوست دارند. بنابراین ، در حالی که مطالعات می توانند به شما بگویند میانگین نرخ مشارکت برای هر نوع محتوا چقدر است یا برای یکی بر دیگری بحث کنید ، بهترین استراتژی استفاده از انواع مختلف است. ترکیب محتوای اینستاگرام شما به شما امکان می دهد با افرادی با ترجیحات مختلف ارتباط برقرار کنید و این دسترسی گسترده به شما کمک می کند تا فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.