شما در حال حاضر در جستجوی بازارهای گوگل برای خرید اکانت اینستاگرام هستید.

تعجب آور نیست، در واقع.

خرید و فروش اکانت اینستاگرام یک تجارت بزرگ است.

محبوبیت رسانه های اجتماعی منجر به ایجاد فرصت های سودآور زیادی برای افراد مختلف شده است.

 

اکنون که همه ما با رسانه‌های اجتماعی و کارهایی که می‌توانیم با آن‌ها انجام دهیم آشنا هستیم، راه دیگری وجود دارد که می‌تواند به ما کمک کند تا اندکی درآمد داشته باشیم - به عنوان دارایی اجتماعی.

با کاهش اخیر امکان خرید فالوور - اکنون یک روند جدید وجود دارد: خرید اکانت های اینستاگرام که قبلاً فالوورهای موجود دارند.

در طی چند سال گذشته، این صنعت به سرعت رشد کرده است و قطعاً روش ارجح برای هر کسی است که امیدوار است همچنان در گرم کار کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، بیایید در مورد نحوه خرید اکانت اینستاگرام صحبت کنیم و بهترین سایت ها را برای خرید و فروش اکانت های قدیمی اینستاگرام توصیه کنیم.

خرید پیج اینستاگرام

بهترین سایت ها برای خرید اکانت اینستاگرام در سال 1401

خرید یک حساب کاربری قدیمی در اینستاگرام که قبلاً فالوورهای موفقی ایجاد کرده است، راهی عالی برای شروع رویاهای بازاریابی آنلاین شما است.

همه ما می دانیم که این روزها اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای معرفی نام برند شماست، بنابراین خرید یک حساب کاربری که قبلاً فالوورهای موفقی داشته باشد، راه بسیار خوبی برای انجام آن است.

بنابراین، بهترین مکان برای خرید اکانت اینستاگرام از کجاست؟

 


نمادین - خرید اکانت اینستاگرام

نمادین در حال حاضر یکی از بهترین وب سایت ها برای خرید پیج اینستاگرام است. حساب‌های قدیمی فهرست‌شده در اینجا دارای فالوورهای واقعی و تعامل هستند.

طرح‌بندی آن‌ها ساده و در عین حال مؤثر است و می‌توانند به شما در خرید حساب‌ها در سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانند YouTube و حتی TikTok کمک کنند.

تا آنجا که ما می بینیم، حساب های آنها و هزینه آنها در مقایسه با سایر شرکت ها بسیار معقول است.

آن‌ها از طریق Trustpilot گواهی‌های مشتریان موجود زیادی دارند که شهرت و مسئولیت‌پذیری آنها را تأیید می‌کند، که در صنعتی مانند این به معنای زیادی است.

نمادین چیزی است که شما آن را سرویس واسطه می نامید، که به جای تماس مستقیم با فروشنده، آن را از طریق این افراد خریداری می کنید.

با همه چیز، ما می‌توانیم از آن‌ها ببینیم، و از طریق تصاویر زیر، نمادین جامع، بالای صفحه است و به فروشندگان خود اهمیت می‌دهد.

نمادین خود را به عنوان یک بازار توصیف می کند، و این دقیقاً همان چیزی است که آنها هستند، و آنها را به گزینه ای عالی برای خرید و فروش حساب های اینستاگرام، یوتیوب و TikTok تبدیل می کند.

 

مای ممبر 

مای ممبر یکی از آن نوع وب‌سایت‌های همه کاره است که در آن می‌توانید هر چیزی را از یک تولیدکننده هشتگ برای استراتژی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خود گرفته تا گرافیک‌ها و نقل‌قول‌هایی که به جایگاه و صنعت شما مرتبط هستند، خریداری کنید.

البته، شما می توانید اکانت های اینستاگرام خود را نیز از اینجا خریداری کنید و با توجه به آنچه که می بینیم، قیمت آنها بسیار مناسب است.

اگر به حساب‌های پینترست، یوتیوب و ردیت نیز نیاز دارید، می‌توانید همه آنها را از اینجا دریافت کنید.

آنها PayPal را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرند، به این معنی که شما می توانید با خیال راحت پول را انتقال دهید، و اگر چیزی درست نیست، صفحه تماس دارند.

در مجموع، ما فکر می‌کنیم که این افراد وب‌سایت معتبر حساب کاربری اینستاگرام شما هستند، جایی که می‌توانید به طور بالقوه معاملات بسیار خوبی پیدا کنید.

 

 

 

اینبو

اینبو معمولاً به چیزهای دیگری معروف است، مانند اینکه بتواند حساب اینستاگرام شما را برای شما رشد دهد، اما آنها فرصتی را دیدند و از آن استفاده کردند، به همین دلیل است که آنها اکنون در تجارت خرید و فروش حساب های اینستاگرام برای مشتریان خود هستند.

آنها اطلاعات زیادی در وب سایت خود دارند که به شما کمک می کند همه چیز را در مورد خدمات آنها و اینکه چگونه می توانند به شما سود ببرند بیاموزید، و از آنچه که می بینیم، ما همچنین فکر می کنیم که قیمت آنها نیز بسیار مناسب است.

آنها همچنین می توانند در سایر سایت های رسانه های اجتماعی مانند Snapchat به شما کمک کنند.

شما می توانید از طریق PayPal با این افراد پرداخت کنید، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد امنیت جزئیات خود نیست.

اینبو با یک چت باکس در وب سایت خود، تماس با آنها را در صورت نیاز آسان می کند.