آموزش تابلو خوانی آکادمی پارسیان بورس

در این دوره جامع به بررسی بخش های زیر خواهیم پرداخت و در پایان دوره شما در هر یک از زمینه های زیر قدرتمند خواهید بود و حرفی برای گفتن خواهید داشت.

جایگاه تابلوخوانی بورس

آموزش تابلو خوانی بورس پارسیان بورس

در این دوره ابتدا “جایگاه تابلوخوانی” را در تحلیل‌ها و تصمیمات معاملاتی یک تریدر و یا سرمایه گذار مشخص می‌کنیم چون تا مادامی که فرد علت استفاده از داده‌های تحلیلی تابلوی معاملات را درک نکند هرگز به سودهای خوب و قابل قبول در معاملات خود نخواهد رسید. از طرفی شما با درک علت اینکه اصلاً چرا به علم تابلوخوانی نیاز هست، خواهید آموخت که بر اساس شخصیت و نوع تیپ معاملاتی خود، چگونه وزن‌های مختلفی به علم‌هایی همچون علم بنیادی، علم تکنیکال و علم تابلوخوانی بدهید تا در سایه سار این منطق وزنی و یا الویت دهی؛ در بازه‌های مختلف زمانی و شرایط متفاوت بازار سرمایه، بهترین ری اکشن را برای کسب سود آوری از معاملات خود داشته باشد.

آموزش تابلوی معاملات

حالا نوبت به آن می‌رسد که فرد با قسمت‌های مختلف تابلوی معاملات آشنا شود و تمام تلاش ما این خواهد بود تا این معرفی همراه با نکات مفهومی و کاربردی باشد. چرا که اگر شما پارامترهای تابلوی معاملات را به دید ابزاری درک کنید، بازدهی قابل قبولی را بدست خواهید آورد. تصور کنید یک دندان پزشک و یا یک مهندس مکانیک را که کلی ابزار در دسترس خود دارند اما چون آن‌ها این ابزارها را به درستی درک کرده‌اند در لحظه و جای مناسب از آن‌ها استفاده می‌کنند و این عامل موفقیت آن‌ها است. پس ما به شما بخش‌های مختلف تابلوی معاملات را مفهومی و ابزاری آموزش خواهیم داد تا بتوانید در زمان مناسب از هر یک به بهترین نحوه ممکن استفاده کنید.

دیدگاه معامله‌ گران حرفه‌ ای

خب حالا باید دیدگاه‌های نوین و جدید در قبال بازار و اهالی آن را، چاشنی علمی که تا به این مرحله آموخته‌اید، کنیم. بازار سرمایه و به تبع آن معامله گران و سرمایه گذاران هر روز در حال تغییر، تحول و بروز شدن هستند و هرگز قرار نیست ما با یک رویکرد و دیدگاه آن را رصد کنیم. ما باید در تحلیل هایمان انعطاف داشته باشیم و همگام با سمت و سوی بازار سرمایه رفتار کنیم.

به‌عنوان مثال اگر امروز راجب ارزش معاملات مارکت حرف می‌زنیم و عددی را بعنوان مبنای این مهم در تحلیل هایمان معرفی می‌کنیم، قرار نیست این عدد تا به همیشه معقول و کاربردی باشد پس باید بدانیم در چه بازه های زمانی و بر اساس چه پلن هایی باید چه اعدادی را در تحلیل هایمان برای ارزش معاملات مد نظر قرار دهیم. این مهم راجب سرانه های خرید و فروش و … هم صدق می‌کند. ساده تر بگوییم که ما به شما نحوه آپدیت سازی پارامترهای تابلوی معاملات را بر اساس بازه های زمانی و اقتضای شرایط جو حاکم می‌آموزیم.

بازیگران سهم

حالا در این مرحله باید برویم سراغ بازیگران بازار. درک بازی بازیگران بازار سرمایه از زمان قدیم تا به الان، یک دغدغه بزرگ و حتی موضوعی مجهول برای معامله گران و سرمایه گذاران بوده است اما شما در این مرحله از آموزش به نقطه عطفی از توانایی تحلیلی و علم تابلوخوانی خواهید رسید که رفتار بازیگران چه از جنس حقیقی و چه از جنس حقوقی را به خوبی تمام رصد و آنالیز خواهید کرد و حتی برای بازیگران شخصیت، رزومه و پلن عملکرد ترسیم خواهید کرد تا از این مهم سمت و سوی دیدگاه معاملاتی خود را چیدمان کنید و با قدرت تمام در بازار سرمایه همراه و همگام با این بازیگران قدم بردارید.

سهام یابی

در آخرین مرحله از آموزش تابلوخوانی پیشرفته به شیرین ترین قسمت این دوره آنلاین خواهیم رسید. یعنی اینکه با تمام علمی که داریم از چه قسمت‌هایی و چگونه سهمی که مستعد رشد است را پیدا کنیم. این مرحله همراه با لبخند شما خواهد بود چون شما به علم تحلیلی برای پیدا کردن و شناسایی سهم هایی که مستعد رشد هستند و پتانسیل‌های لازم برای دادن سودهای خوب به شما را دارند، دست یافته‌اید و دیگر به هیچ فردی نیاز ندارید. شما در این مرحله بصورت کاملاً رایگان و بدون هیچ ابزار خاصی و در کمترین زمان ممکن، از تابلوی معاملات سهم استخراج خواهید کرد.

 

کسب اطلاعات بیشتر

آموزش تابلو خوانی آکادمی پارسیان بورس