یاب خودرو - با وسیله نقلیه دقیق خود برای مسابقات فوری با بزرگترین پایگاه داده پوشش خودرو سفارشی خرید کنید
فیلترهای حفاظتی - از Covercrafter ما برای تطبیق پوشش خودرو با نیازهای محافظتی خود استفاده کنید
برگه های ابعاد سفارشی - ما عاشق وسایل نقلیه اصلاح شده هستیم. برگه ابعاد روکش خودروی سفارشی را پر کنید تا پوششی متناسب با ارتقاهای خود ایجاد کنید
کارکنان آگاه - کارشناسانی که وسایل نقلیه را می شناسند. تیم های الگو که در واقع این زیبایی های خودرو را اندازه گیری می کنند
بازخورد واقعی مشتری - یک پاسخ بی طرفانه می خواهید؟ تمام صفحات فابریک جلد خودرو دارای پرسش و پاسخی است که مشتریان و کارکنان به آن پاسخ می دهند
منابع اضافی مقاله جلد خودرو - نکات پوشش خودرو، راهنمای خرید جلد خودرو، نسخه های جدید، پوشش رویدادهای ویژه و موارد دیگر.
روکش های سفارشی مناسب برای خودروی شما
روکش های باکیفیت خودرو و روکش های کامیون هرگز نباید یک اندازه باشند و در عوض باید روی وسیله نقلیه نصب شوند. روکش خودروی نصب شده راحت‌تر از روی خودروی شما می‌چرخد و بسیار بهتر از روکش خودروی جهانی یا روکش خودرو نیمه سفارشی می‌ماند.

ما یک کتابخانه گسترده الگوی پوشش خودرو برای تقریباً هر وسیله نقلیه ای داریم. با این حال، بسیاری از علاقه‌مندان به خودرو دوست دارند خودرو را تغییر دهند و در این موارد، ما می‌توانیم روکش خودرو را با مشخصات شما تنظیم کنیم.

متخصص در محافظت از چیزهایی که شما را حرکت می دهند
از آنجایی که ما پیشرو در تولید کاور خودروی سفارشی هستیم، کارشناسان ما می توانند به هر سوال یا نگرانی شما پاسخ دهند. در زیر برخی از سوالات متداول برای مثال از ما پرسیده می شود. با این حال، استفاده و نیاز هر کس متفاوت است. اگر سؤالی دارید دریغ نکنید که با ما تماس بگیرید، ما خوشحال خواهیم شد به سؤالات شما پاسخ دهیم و مطمئن شوید که یک کاور خودروی سفارشی را دریافت می کنید که کاملاً متناسب با سواری شما باشد.

آیا این روکش ماشین مناسب است؟
من در کالیفرنیا زندگی می کنم کدام پوشش خودرو توصیه می شود؟
من فقط به محافظت اولیه در برابر گرد و غبار نیاز دارم چه روکش ماشینی باید تهیه کنم؟
من در زیر نور مستقیم خورشید پارک می کنم کدام روکش ماشین در برابر نور شدید خورشید مقاومت می کند؟
چرا مدل فرعی روی روکش خودرو اهمیت دارد؟
من یک بال پهن دارم آیا این روکش ماشین مناسب است؟
آیا روکش خودرو قابل شستشو است؟
آیا روی درب خودرو جیب های آینه وجود خواهد داشت؟
روکش ماشین چقدر کوچک تا می شود؟
من یک ماشین کلاسیک دارم آیا این روکش ماشین رنگ من را خراش می دهد؟
کاورهای ماشین کاورکرافت محافظت عالی و ضد سرقت را ارائه می دهند
ماشین، کامیون یا SUV شما سرمایه گذاری ارزانی نیست. روکش های خودروی ما به محافظت از وسیله نقلیه شما در برابر عناصری که ممکن است رنگ شما را کمرنگ، خراش یا خراب کنند، کمک می کند. ما مجموعه گسترده ای از پارچه های مهندسی شده ویژه داریم که به شما کمک می کند تا وسیله نقلیه شما را از گرد و غبار، خاک، گرده، توت های درخت، فضولات پرندگان، آب، برف، برف، گرما و حتی اشعه های خشن خورشید محافظت کنید.

روکش های خودرو نیز به خوبی از سارقان جلوگیری می کنند. سارقان خودرو دوست دارند داخل و خارج شوند و روکش خودرو سرعت آنها را کاهش می دهد در حالی که دید داخل خودرو یا تخت کامیون را مسدود می کند.

به روکش ماشین نیاز دارید؟ COVERCRAFT آیا شما با بهترین روکش های سفارشی اتومبیل جهان پوشش داده اید

 

منبع:

https://benzbmw.ir/