پیام رسان تلگرام

همه‌چیز در مورد پیام رسان تلگرام

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

تفاوت بین عطر ، ادکلن و سایر رایحه ها

انواع مختلفی از عطر را در بخش عطر مشاهده خواهید کرد: عطر ، ادکلن ، عطر ، ادکلن. چه چیزی آنها را متفاوت می کند - و در بسیاری از موارد ، گران ترند؟


هنگام خرید یک عطر ، رمزگشایی زیادی می تواند باشد - مارک ، قیمت ، نوع - و به شما سرنخ کمی در مورد آنچه بطری در خود نگهداری می کند ، داده می شود. شما احتمالاً دسته ای از رایحه ها را تشخیص خواهید داد ، اما ممکن است ندانید که این اصطلاحات به چه معنی هستند.

یافتن غلظت مناسب به همان اندازه انتخاب رایحه عالی مهم است. اگر خیلی سبک باشد ، خیلی زود محو می شود. اگر خیلی قوی باشد ، شما (و همه نزدیکان) را خفه می کند ، که راهی سریع برای از بین بردن رایحه ای دوست داشتنی است.

ابتدا باید بفهمید که این عطرها چگونه ساخته می شوند. تولیدکنندگان روغنهای طبیعی و مصنوعی را که به رایحه آنها عطر می دهند با حامل مانند الکل مخلوط می کنند. این بو را تثبیت کرده و روغن ها را رقیق می کند تا آنچه را روی پوست خود بو می کنید ایجاد کند. الکل به اندازه روغن ها مهم است زیرا غلظت رایحه و مدت زمان ماندگاری آن را کنترل می کند. دسته بندی های رایج در زیر میزان غلظت روغن ها را به شما می گوید ، به شما این امکان را می دهد تا بدانید که بوی سبک یا سنگین آن چقدر است.

عطر خالص ، Parfum یا Extrait De Parfum
این نام ها ممکن است کمی فریبنده باشند زیرا اشاره به روغن خالص عطر ندارند که هم بوی نامطبوعی می دهد و هم پوست شما را تحریک می کند. هنوز هم ، عطر خالص بالاترین غلظت رایحه موجود است - معمولاً بین 15 تا 30 درصد روغن عطر است - و کافی است تا رایحه قوی ، قابل توجه و ماندگار در تمام طول روز باشد.

 

 

 

 

سیلاژ یا میزان پخش شدن عطر از بدن در هوای اطراف شما ، همیشه با عطرهای خالص بسیار قابل توجه است. آنها معمولاً متراکم و ضخیم در هوا به نظر می رسند ، تقریباً با ابرهایی از رایحه که می توانید داخل و خارج شوید ، با چاقو بریده اید ، تقریباً مزه دار هستند. وقتی شخصی را که عطر خالص پوشیده است در آغوش می کشید ، احتمال این وجود دارد که ساعت ها بعد بوی او را حس کنید. دقیقاً مانند یک رژ لب ، آنها می توانند انتقال دهند.

ادو پرفیوم (EDP)
ادوپرفیوم بالاترین غلظت روغنهای عطر در بین نفرات بین 15 تا 20 درصد است. آنها ساخته می شوند تا تمام روز روی پوست ماندگار شوند بدون اینکه به شخصی که در اتاقک کنار شما است سردرد ایجاد کنید و یا بعد از آغوش گرفتن به گردن شخص دیگری منتقل شوید. آنها رایج ترین دسته عطرها هستند و به طور معمول نحوه انتشار همه عطرهای جدید هستند. بسیاری از عطرهای موجود در پیشخوان فروشگاه های بزرگ عطر ادکلن هستند. این رایحه از صبح تا عصر برجسته خواهد بود ، و هنوز هم هنگام شب که لباس را از تن در می آورید قابل تشخیص است.

 

ادکلن (EDT)
روغن های عطر غلظت کمتری در روغن های عطر دارند که معمولاً 5 تا 15 درصد هستند و ساخته می شوند که پوست آنها ساییدگی کمتری دارد و لزوماً تا پایان عصر دوام نمی آورد. برخی معتقدند که ادو تویلت ها برای لباس روز ساخته می شوند در حالی که ادوپرفیوم ها برای شب ساخته می شوند ، اما با همه چیز در زیبایی ، همه چیز در مورد آنچه شما ترجیح می دهید است. در صورت تردید ، هر کاری که می خواهید انجام دهید.

اگرچه بسیاری از رایحه های موفق به عنوان ادوپرفیوم کار خود را شروع می کنند و سپس در نسخه های سبک تر و ادو توالت عرضه می شوند ، اما ممکن است همیشه رایحه های مشابه عطرهای رایحه خود را نداشته باشند. برخی از نت های سنگین تر ، مانند چوب ها و پچولی را می توان از بین برد تا رایحه سبک تر شود. برخی دیگر ، مانند گل یا مرکبات ، ممکن است برای افزایش جوشاندن اضافه شود.

برخی پیشنهاد می کنند که عطر و بوی خود را پس از محو شدن کامل ادو توالت تغییر دهید. اما حتی اگر به نظر می رسد روغن ها کمرنگ شده اند ، اما در تماس با رطوبت معمولاً دوباره زنده می شوند. آیا هنگامی که دستان خود را می شوید یا در زیر باران گرفتار می شوید ، دوباره بوی عطر خود را حس می کنید؟ اگر هنوز قصد پخش یک رایحه دیگر را دارید ، اطمینان حاصل کنید که رایحه دیگری مکمل آن است ، زیرا رایحه جدید ممکن است به رایحه قدیمی روح تازه ببخشد.

۲۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۷:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
alaa nikoo

How to Open Single Login on Instagram?

Instagram is a part of our daily life. It is in the first place of the applications we use popularly to share the photos we take with our friends or followers. Users using multiple accounts can now run all of their accounts on Instagram. Thanks to the multi-account support, especially those who have a business and open an Instagram account for their business, can easily switch between their accounts.

HOW TO OPEN MULTIPLE ACCOUNT IN INSTAGRAM?
If you want to add a new account to your phone along with your existing Instagram account, here are the steps you need to follow!


 
We open the Instagram application
Enter the settings menu and scroll towards the end of the menu and tap Add Account!
You will see the standard Instagram login screen. Here, you can either open a new account or complete the account adding process by entering the user and password of your other Instagram account.


 
HOW TO TRANSFER ACCOUNTS IN INSTAGRAM?
After adding a new account on Instagram, what you need to do to switch accounts.

After logging into the Instagram application, you press and hold the profile button at the bottom right.
We start using it by selecting the account you want to switch to in the window that opens.

HOW TO CANCEL MULTIPLE ACCOUNT IN INSTAGRAM?
If you want to use your Instagram only as before, you can easily log out of other accounts. What you need to do is to log out of the account at the bottom of the… .. account by entering the Settings menu.

 

sources:

https://fxjunction.com/profile/amirhoj
https://fxjunction.com/profile/amirhozh
https://groover.co/en/band/profile/0.amirhoj/
https://groover.co/en/band/profile/0.amirhozh/

۱۵ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
alaa nikoo