اینستاگرام به عنوان یکی از سریع‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در حال رشد، به سرعت بیش از یک میلیارد کاربر فعال به دست آورده است.

در چند سال گذشته، از یک برنامه ساده اشتراک‌گذاری عکس به یک ابزار بازاریابی دیجیتال قدرتمند تبدیل شده است که تأثیرگذاران و مشاغل در هر اندازه از آن برای دستیابی به مخاطبان هدف خود استفاده می‌کنند.

طبق آمار کسب و کار اینستاگرام، 60 درصد از مردم از این پلتفرم برای کشف محصولات جدید استفاده می کنند، 80 درصد از آنها حداقل یک برند را دنبال می کنند، 200 میلیون حساب کاربری هر روز یک نمایه تجاری را بررسی می کنند و 66 درصد از بازدیدکنندگان پروفایل از افراد غیر فالوور است.

مانند Tiktok و Facebook، بازاریابی رسانه های اجتماعی در اینستاگرام در بالاترین سطح خود قرار دارد.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنید، نه تنها باید فالوورهای خود را افزایش دهید، بلکه به مدل کسب و کار مناسب نیز نیاز دارید.

 

از کجا شروع می کنی؟

 

در این مقاله، بهترین استراتژی‌ها برای شروع کسب درآمد در اینستاگرام در سال جاری را پوشش می‌دهیم.

بیا شروع کنیم.

سلب مسئولیت: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است که ممکن است در صورت خرید یک طرح، کمیسیون کوچکی را بدون هیچ هزینه ای برای شما دریافت کنم. با این حال، اینها ابزارهایی هستند که من بررسی کرده ام و برای کسب درآمد در اینستاگرام کاملاً توصیه می کنم. شما می توانید افشای کامل وابسته من را در خط مشی رازداری من بخوانید.

چگونه در اینستاگرام کسب درآمد کنیم.
مردم می توانند در اینستاگرام پول زیادی به دست آورند: گزارش اخیر هاپر HQ ادعا می کند که کایلی جنر برای یک پست در اینستاگرام حدود 1.2 میلیون دلار دستمزد می گیرد. بدیهی است که اگر شما یکی از مشهورترین افراد مشهور جهان نیستید، درآمد تخمینی شما ممکن است بسته به تعداد، مشارکت، شهرت و موارد زیر متفاوت باشد.

در این مقاله، بهترین راه های کسب درآمد در اینستاگرام را پوشش خواهیم داد:

 

 

1. پیوندهای وابسته را تبلیغ کنید.


برای کسب درآمد با بازاریابی وابسته، باید به برنامه های وابسته پردرآمد بپیوندید تا بتوانید لینک های وابسته را به اینستاگرام خود اضافه کنید و از فروش هایی که ایجاد می کنید کمیسیون بگیرید.


وقتی به درستی انجام شود، پیوندهای وابسته می توانند پول زیادی به همراه داشته باشند.

همانطور که از گزارش های درآمد وبلاگ این سایت می بینید، من بیش از 80 هزار دلار در ماه، عمدتاً از برنامه های وابسته، درآمد دارم.

برای انجام این کار، به شبکه های وابسته مانند Shareasale، Clickbank، Awin و Impact بپیوندید. همچنین می‌توانید مستقیماً از وب‌سایت یک شرکت یا با جستجوی: «COMPANY + برنامه وابسته» به برنامه‌های وابسته فردی بپیوندید.

از آنجایی که اینستاگرام دارای یک پایگاه کاربری قوی از افراد درگیر است، مکان مناسبی برای تبلیغ لینک های وابسته است.

مهم نیست که چقدر دنبال کننده دارید، می توانید یک لینک قابل کلیک در بیو اینستاگرام خود قرار دهید. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس مد، سوفی شیهه از این ویژگی برای تبلیغ پیوندهای وابسته استفاده می کند:

از آنجایی که سوفی بیش از 10 هزار دنبال کننده دارد، می تواند استوری های اینستاگرام قابل کلیک ایجاد کند. و در اینجا نحوه تبلیغ پیوندهای وابسته در پست های خود و نمایه خود آمده است:

فالوورهای اینستاگرام توجه زیادی به پست‌های اینستاگرام دارند، بنابراین استفاده از کپشن برای اطلاع از لینک‌های بازاریابی وابسته راهی عالی برای جلب توجه است.

با این حال، همه لینک‌ها در پست‌های اینستاگرام قابل کلیک نیستند، بنابراین افزودن URL بهترین ایده نیست زیرا خوانندگان باید پیوند را به صورت دستی از متن شما کپی کنند.

بنابراین، بهتر است یک فراخوان بنویسید و از خوانندگان خود دعوت کنید تا روی پیوند موجود در بیو شما کلیک کنند. یک نکته این است که از آنجایی که در هر فروش کمیسیون دریافت می کنید، افشای پیوندهای وابسته مهم است.

 

2. فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی


در چند سال گذشته، اینستاگرام به یک تولید کننده فروش قوی برای فروشگاه مناسب تجارت الکترونیک تبدیل شده است.

از آنجایی که مردم واقعاً از اینستاگرام برای کشف و خرید محصولات استفاده می‌کنند، ویژگی‌های حساب تجاری بیشتری مانند پرداخت درون برنامه‌ای، دکمه فروشگاه، برچسب‌های محصول و برچسب‌های قابل خرید را برای آسان‌تر کردن فرآیند خرید ارائه کردند.

یکی از ابزارهای کاملاً جدید که می توانید برای فروش محصولات اینستاگرام استفاده کنید Square Online است.

این ابزار پست های اینستاگرام را از فید شما می گیرد و در 3 مرحله ساده آنها را به یک وب سایت کاملاً قابل خرید تبدیل می کند:

حساب تجاری اینستاگرام خود را به Square متصل کنید.
مواردی را در پست های اینستاگرام خود که می خواهید بفروشید تگ کنید.
روی "انتشار" کلیک کنید و وب سایت خود را راه اندازی کنید.


مربع آنلاین اینستاگرام


از آنجایی که فروش آنلاین محصولات به تنهایی از طریق اینستاگرام دشوار است، داشتن یک وب سایت نیز ایده خوبی است. و این ابزار جدید Square Online این کار را بسیار آسان می کند.

می توانید با Square Online به صورت رایگان شروع به کار کنید و فقط هزینه تراکنش را بپردازید. سپس زمانی که آماده ساختن یک وب سایت با دامنه سفارشی خود هستید، می توانید به یک برنامه پولی ارتقا دهید.

برای گزینه های دیگر، می توانید به انتخاب یک پلت فرم تجارت الکترونیک یا سازنده وب سایت برای راه اندازی یک وب سایت تجارت الکترونیک نگاه کنید، سپس از اینستاگرام به عنوان کانال بازاریابی دیگر استفاده کنید.

اگر مبتدی هستید، می‌توانید یک کسب‌وکار دراپ شیپینگ نیز راه‌اندازی کنید تا مجبور نباشید محصولات خود را ارسال کنید یا از پس برگشت برآیید.

گزینه دیگر این است که یاد بگیرید چگونه در آمازون بفروشید و محصولات خود را در اینستاگرام از این طریق تبلیغ کنید.

در هر صورت، باید لینک هایی را به محتوای خود در حساب اینستاگرام خود اضافه کنید.

فقط یک تماس برای اقدام بنویسید و یک لینک وب سایت قرار دهید تا دنبال کنندگان علاقه مند بتوانند درباره پیشنهاد شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

و اگر به حساب خالق اینستاگرام تغییر کاربری داده اید، می توانید پست های قابل خرید برای فروش محصولات فیزیکی درون برنامه ایجاد کنید. ببینید کیتی استورینو چگونه این کار را کرد:

 

اینستاگرام کیتی استورینو


از لوازم آرایشی ارزان قیمت و لباس های دست دوم گرفته تا آپارتمان های مجلل و خودروهای گران قیمت، مردم انواع و اقسام محصولات را در اینستاگرام خریداری می کنند.

مهم نیست که چه چیزی را می فروشید، مشتری بالقوه شما احتمالا آنجاست. با این حال، مهم است که جایگاه خود را پیدا کنید و با جستجوی هشتگ ها و کلمات کلیدی مورد نظر خود، به رقابت نگاه کنید.

 

3. پست های حمایت شده را منتشر کنید.

بر اساس Social Toaster، بازاریابی اینفلوئنسر در حال افزایش است: 92٪ از افراد به توصیه های دهان به دهان اعتماد دارند، 76٪ از مردم می گویند که احتمال بیشتری دارد به محتوای به اشتراک گذاشته شده توسط افراد عادی نسبت به برندها اعتماد کنند و 82٪ از مشتریان می گویند. قبل از تصمیم گیری برای خرید، می خواهید از دوستان خود راهنمایی دریافت کنید.

به عبارت ساده، مردم به دنبال توصیه‌های همتایان خود هستند، بنابراین جای تعجب نیست که برندهای بیشتر و بیشتری به افراد تأثیرگذار مراجعه می‌کنند تا برای برندهای خود فریاد دریافت کنند.

از آنجایی که کاربران خواهان شفافیت در اینستاگرام هستند، طبق دستورالعمل کمیسیون تجارت فدرال (FTC) برای تبلیغات آنلاین، همه اینفلوئنسرها باید پست های حمایت شده را افشا کنند. و در اینجا نحوه ظاهر یک پست حمایت شده در اینستاگرام آمده است:

 

اینستاگرام دافنه اوز

دافنه نور اوز یک مجری تلویزیونی محبوب با بیش از 387 هزار فالوور است، بنابراین جای تعجب نیست که برندهای بزرگی مانند J.Crew با او تماس بگیرند تا فرصتی برای ورود به یک جامعه از قبل تثبیت شده از اینستاگرامرهای فعال داشته باشند.

آیا می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟ برای شروع پول درآوردن با پست های حمایت شده، نیازی به دنبال کننده قوی نیست. هنگام انتخاب اینفلوئنسر مناسب، اکثر برندها به نرخ تعامل توجه زیادی دارند، بنابراین حتی برندهای بزرگی مانند Dunkin می‌خواهند با اینفلوئنسرهای نانو و میکرو کار کنند.

از آنجایی که این اینفلوئنسرها با اکثر مشترکین خود تعامل حضوری دارند، نتایج بهتری ارائه می دهند، به این معنی که حتی اگر کمتر از 1000 دنبال کننده در اینستاگرام داشته باشید، می توانید یک پیشنهاد دریافت کنید.

 

منبع