پیام رسان تلگرام

همه‌چیز در مورد پیام رسان تلگرام

۲ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

پنج سایت معتبر برای خرید لایک اینستاگرام

امروزه یکی از دغدغه های بیشتر پیج های تجاری در هنگام خرید لایک این است که به هر سایتی نمیتوانند اعتماد کنند و از آن سایت ها لایک فیک خریداری کنند ولی ما امروز به شما مزایای خرید لایک را خواهیم گفت و همچنین در کنار آن 5 سایت معتبر در ایران را به شما معرفی میکنیم که باعث پیشرفت پیج شما میشود پس اگر میخواهید در مورد آنچه که گفتیم اطلاعاتی را کسب کنید این مقاله را تاپایان همراهی کنید.

مزایای خرید لایک اینستاگرام

خرید لایک اینستاگرام از یک وبسایت معتبر باعث میشود تا پیج شما تحولات بسیار زیادی را تجربه کند.

  1. تشخیص ندادن الگوریتم اینستاگرام با خرید لایک با کیفیت

زمانی که شما برای پست های خود لایک فیک خریداری میکنید باعث میشود تا نرخ تعامل پیج شما افزایش پیدا کند.

 سعی کنید لایک های با کیفیت خریداری کنید که اثر بخشی بسیار زیاد تری در رشد پیج دارد.

اگر برای پیج خود لایک های واقعی خریداری کنید بسیار عالی است چون الگوریتم اینستاگرام با توجه به پیشرفت هایی که کرده است سریعا متوجه فیک بودن لایک های شما میشود ولی اگر شما از لایک واقعی استفاده کنید بسیار زمان میبرد تا الگوریتم اینستاگرام متوجه فیک بودن لایک های واقعی شما شود.

  1. افزایش فالوور در کنار خرید لایک

اگر شما برای پست های خود لایک فیک خریداری میکنید باید کمتر از تعداد فالوور های شما باشد و اگر تمایل دارید که تعداد بسیار بالایی لایک فیک خریداری کنید باید برای پیج خود فالوور فیک هم خریداری کنید.

 فالوور فیک باعث افزایش فالوور های شما و همچنین جذب فالوور فعال میشود.

در نظر داشته باشید که شما میتوانید فالوور فیک های خود را با چند مدل خریداری کنید به عنوان مثال شما میتوانید فالوور فیک، فالوور ایرانی، فالوور خارجی، فالوور واقعی و فالوور پاپ آپ خریداری کنید.

  1. رفتن پست به اکسپلور

الگوریتم اینستاگرام برای اینکه پست های پیج های مختلف را در اکسپلور قرار دهد به چند عامل بسیار مهم توجه میکند که یکی از مهم ترین عامل هایی که توجه بسیار زیادی به آن ها دارد افزایش لایک های پست است اگر همه ی پست های شما لایک های بسیار زیادی داشته باشد آن ها در اکسپلور قرار میدهد و شما به راحتی میتوانید به خرید لایک به هر اندازه ای که بخواهید تعداد لایک های پست خود را افزایش دهید.

  1. افزایش نرخ تعامل با خرید لایک هدفمند

اگر بتوانید نرخ تعامل پیج خود را افزایش دهید جایگاه سئویی شما در اینستاگرام بهتر میشود و شما میتوانیدد با خرید لایک اینستاگرام از یک وبسایت معتبر به راحتی این کار را برای خود انجام دهید.

 

پنج سایت معتبر برای خرید لایک

به بخش جذاب مقاله رسیدیم جایی که شما با 5 سایت معتبر اشنا خواهید شد و مزایای هر کدام از آنها را خواهید دانست.

وبسایت مای ممبر خرید لایک ارزان

این وبسایت یکی از معتبر ترین وبسایت های خرید لایک در ایران است و همچنین علاوه بر اینکه این وبسایت به شما لایک های مختلفی ارائه میدهد شما میتوانید از این وبسایت کامنت، ویو استوی، ویو پست، فالوور و .... خریداری کنید.

همچنین این وبسایت تمام محصولاتی که به شما ارائه میدهد تضمین ماندگاری میدهد و  کیفیت محصولات این وبسایت هم بسیار بالا است.

 در نظر داشته باشید که قیمت محصولات این وبسایت بسیار ارزان است و شما با کمترین هزینه صاحب چندین هزار لایک فیک میشوید.

وبسایت دیجی فالوور

وبسایت دیگری که محصولات با کیفیتی دارد وبسایت دیجی فالوور است این وبسایت دقیق مثل وبسایت مای ممبر به شما فالوور، لایک و کامنت ارائه مدهد.

وبسایت دیجی فالوور تضمین قیمت دارد و همچنین پشتیبانی این وبسایت 24 ساعته است که در صورتی که شما در این وبسایت به مشکلی برخوردید میتوانید به تیم پشتیبان این وبسایت پیام بدهیدد و انها شما را راهنمایی کنند.

وبسایت دیجی فالوور برای شما فالوور ریگان هم هدیه میدهد که شما باید اول در آن وبسایت ثبت نام کنید در ضمن ریزش فالوور های دیجی فالوور هم به مراتب پایین است.

وبسایت مای فالوور

سومین وبسایت معتبر فروش فالوور در ایران وبسایت مای فالوور است این وبسایت مزیت مهمی که دارد این است که در کمتر از چند دقیقه تمام سفارش های شما را تحویل میدهد و همچنین قیمت محصولات این وبسایت هم بسیار ارزان است.

شما میتوانید از این وبسایت پنل فالوور، ربات فالوور ، لایک و همچنین کامنت خریداری کنید در نظر داشته باشید که این وبسایت بعد از اینکه شما سفارش خود را ثبت کردید با شما تماس میگیرد تا اگر به مشکلی برخورد کرده اید بگویید تا تیم مای فالوور بتواند مشکل شما را برطرف کند.

وبسایت اینبو

وبسایت اینبو یکی از بهترین وبسایت های فروش فالوور و لایک است این وبسایت علاوه بر اینکه به شما فالوور و لایک میدهد ربات هایی هم ارائه میدهد که کاملا پیج شما را مدیریت میکند.

وبسایت های فالوور

وبسایت دیگری که لایک های با کیفیتی را به شما ارائه میدهد وبسایت های فالوور است این وبسایت امکان کنسل کردن سفارش را هم دارد یعنی اگر بعد از پرداخت پول پشیمان شده اید که لایک فیک خریداری کنید میتوانید به تیم پشتیبان سایت تماس بگیرید و کل پول خود را کامل بدون هیچ کسری دریافت کنید.

هر آنچه که در مورد خرید لایک دانسته اید؟

امروز شما به خوبی در مورد خرید لایک اطلاعاتی را کسب کردید و همچنین با 5 وبسایت معتبر هم اشنا شدید پس اگر میخواهید بیشتر در مورد خدمات اینستاگرام بدانید این وبسایت را در شبکه مجازی دنبال کنید.

از اینکه تاپایان با ما همراه بودید کمال تشکر را از شما عزیزان داریم.

۱۵ فروردين ۰۱ ، ۱۱:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
alaa nikoo

دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام

امروز قصد داریم تا به طور کامل مبحث دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام را مورد بررسی قرار دهیم. مدت بسیار زیادی بود که در اینستاگرام فعالیت داشتم؛ به طوری که کم کم داشتم به این فکر می افتادم که اقدام به راه اندازی یک پیج تجاری هم بکنم. چند وقت پیش وقتی همین طور در حال بررسی پست های خود در این شبکه اجتماعی بودم، داشتم به این فکر می کردم که وقتی یک کاربر به پیج من مراجعه می کند، به چه قابلیت هایی دسترسی خواهد داشت. به طور کلی جزو کاربرانی در اینستاگرام بودم که حریم شخصی برای من از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

 از همین رو این مورد هم می توانست اطلاعات خوبی را به من بدهد. اما من چگونه می توانستم چنین موردی را متوجه شوم. وقتی به خودم آمدم دانستم که از قبل دارای یک پیج جداگانه برای هر گونه تست و بررسی در اینستاگرام هستم؛ از همین رو تصمیم گرفتم تا با استفاده از آن پیج به صفحه اصلی خود مراجعه کنم تا ببینم به چه قسمت هایی دسترسی دارم. همین کار را هم انجام دادم و خیلی چیز زیادی دستگیر من نشد. اما در لحظه آخر وقتی بر روی تعداد فالوور های خود کلیک کردم، به یکباره به صفحه ای هدایت شدم که در آن تمامی فالوور های من قابل مشاهده بودند.

این مورد برای من بسیار ناراحت کننده بود و نمی توانستم آن را درک کنم. از همین رو به دنبال راه حلی برای دیده نشدن فالوور های خود در اینستاگرام می گشتم. در ادامه با یک روش کاربردی رو به رو شدم و فکر می کنم که می تواند برای شما هم کاربردی باشد. اگر شما هم چنین هدفی را دارید، پیشنهاد می کنیم که در ادامه همراه ما باشید.

 

دیده نشدن فالوور در اینستاگرام

 

چرا باید فالوور های خود را مخفی کنیم؟

 

قطعا شما هم در این مقاله جزو کسانی هستید که تمایل به دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام دارید؛ بهتر است بدانید که این خواسته شما در اینستاگرام امکان پذیر می باشد؛ در این مقاله می خواهیم به روش کاربردی برای این کار بپردازیم ولی قبل از آن، بهتر است که مقداری از دلایل آن آگاه شویم. آیا ما در اینستاگرام برای استفاده از برخی قابلیت ها ملزوم به مخفی کردن فالوور های خود هستیم؟ آیا دلایل مختلفی پشت این خواسته کاربران وجود دارد؟

بهتر است خیلی این موضوع ساده را پیچیده نکنیم و سریع سر اصل مطلب برویم. در همیت اول کار لازم است تا بدانید که هیچ دلیل فنی پشت مخفی کردن فالوور های یک پیج وجود ندارد؛ بلکه فقط یک خواسته شخصی می باشد؛ اما این خواسته شخصی چه دلیلی می تواند داشته باشد؟ امروزه دیگر اینستاگرام به قدری گسترده شده است که به جرات می توان گفت برای خود یک کشور با یک جمعیت زیادی محسوب می شود. حال آیا کاربران حاضر در این شبکه اجتماعی نباید حریم شخصی خود را محفوظ نگه دارند؟

برخی از کاربران اینستاگرام تمایل ندارند که دیگر مخاطبان بتوانند اقدام به مشاهده فالوور ها و همچنین فالووینگ های آن ها کنند؛ اینستاگرام به این خواسته کاربران خود احترام گذاشته است و قابلیتی را پیش روی آن ها قرار داده. لذا نتیجه می گیریم که این موضوع کاملا به تمایل کاربر بر می گردد و اینستاگرام هیچ اجباری را در این کار قرار نداده است.

 

دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام چگونه امکان پذیر است؟

 

در بخش قبلی دانستید که دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام کاملا به تمایل و خواسته کاربران این شبکه اجتماعی بر می گردد؛ لذا اگر قبل از این فکر می کرده اید که اینستاگرام کاربران خود را مجبور به این کار می کرده است، کاملا در اشتباه بوده اید. در سال های گذشته درون اینستاگرام قابلیت های زیادی به وجود آمده اند که برخی از آن ها مانند خرید فالوور اینستاگرام برای این که بتوانند به شما خدمات رسانی کنند ملزم یک سری شروط بوده اند؛ اما این مورد درباره استفاده از قابلیت پنهان سازی فالوور ها صدق نمی کند.

همان طور که می دانید زمانی که اقدام به راه اندازی یک پیج در اینستاگرام برای خود می کنید، در واقع دارای یک پیجی هستید که هر کسی می تواند شما را فالو و آنفالو کند؛ این دسته از پیج ها بر روی حالت عمومی قرار دارند. حال بهتر است بدانید که هر مخاطبی می تواند اقدام به دیدن فالوور ها و فالووینگ های پیج های عمومی کند. اما راه حل در این بین چیست؟ شما می توانید پیج خود را بر روی حالت خصوصی برای این مورد قرار دهید. برای این کار کافی است تا مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا برای خصوصی سازی پیج، وارد صفحه اینستاگرام خودش شوید.
  • سپس به پروفایل خود مراجعه کنید و بر روی آیکون منو که به شکل سه خطی است کلیک کنید.
  • حال بر روی آیکون چرخ دنده که بخش تنظیمات اینستاگرام می باشد، کلیک کنید.
  • حال به مرحله آخر رسیده اید؛ کافی است در بین گزینه های موجود، به آخرین گزینه مراجعه کنید و گزینه private account را فعال کنید.

حال پیج شما بر روی حالت خصوصی قرار دارد و هیچ مخاطب غیر مستقیمی به غیر از فالوور ها شما، نمی توانند از ماهیت فالوور ها و فالووینگ ها مطلع شوند.

 

پیج بعد از مخفی کردن فالوور ها به چه حالتی در می آید؟

 

در بخش قبلی توانستید با چند کلیک ساده و به راحتی هر چه تمام تر، دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام را برای خود انجام دهید؛ حال موردی که در این بین وجود دارد، این است که شما با این روش در واقع وضعیت پیج خود را به حالت خصوصی در آوردید؛ اما می دانید که پیج شما از این به بعد چه وضعیتی را دارد؟ به طور کلی از این پس برخی از موراد برای پیج شما و ادامه فعالیت آن صدق می کند که بهتر است از آن ها آگاه باشید. در ادامه به مواردی می پردازیم که بر روی وضعیت پیج شما از این پس حاکم هستند.

  • از حالا دیگر هیچ فردی نمی تواند محتوای شما نظیر پست ها و استوری ها را مشاهده کند؛ البته دقت داشته باشید که کاربرانی که شما را فالو کرده اند می توانند محتوا را ببینند.
  • از این به بعد یک کاربر نمی تواند با یک کلیک ساده جزو فالوور های شما محسوب شود؛ در واقع بعد از دیده نشندن فالوور ها در اینستاگرام و خصوصی سازی پیج، کاربران باید ابتدا درخواست فالو شما را ارسال کنند. حال اگر درخواست توسط شما پذیرفته شود، کاربر می تواند پست ها و استوری های شما را نیز دنبال کند.
  • این مورد می تواند منفی ترین حالت باشد که از این به بعد شامل فعالیت پیج شما می شود؛ همان طور که می دانید هشتگ ها نقش تعیین کننده ای را برای دیده شدن محتوا دارند؛ حال از زمانی که پیج خود را خصوصی سازی کرده اید، دیگر هشتگ ها شما لحاظ نمی شوند.
  • کاربران پس از این که توسط شما به عنوان یک فالوور برای پیج لحاظ می شوند، دیگر می توانند فالوور ها و فالووینگ ها را مشاهده کنند.

 

بازخورد الگوریتم اینستاگرام نسبت به مخفی سازی فالوور

 

حال دیگر به طور کامل می دانید که چگونه می توانید دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام را برای خود فراهم کنید؛ همچنین در بخش قبلی دانستید که بعد از مخفی سازی فالوور ها در اینستاگرام، وضعیت پیج به چه حالتی در می آید؛ حال که این ها را می دانید، آیا بهتر نیست که از نوع بازخورد الگورتیم اینستاگرام نسبت به این موضوع مطلع باشید؟ این روز ها کمتر کسی را می بینم که ارتباط پیجش با الگوریتم اینستاگرام برای او مهم نباشد.

آیا شما از هدف کلی اینستاگرام خبر دارید و می دانید که اصلا چرا این همه قابلیت در خود برای کاربران ایجاد می کند؟ ما به شما می گوییم؛ هدف اصلی اینستاگرام از ارائه این همه قابلیت در یک برنامه، این است که نرخ تعامل تمامی کاربران افزایش پیدا کند؛ حال برقراری تعامل چه ازتباطی با دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام دارد؟ همان طور که در بخش های قبلی هم گفتیم، زمانی که شما پیج خود را بر روی حالت خصوصی می گذارید، دیگر مخاطبان نمی توانند به صورت مستقیم شما را فالو کنند.

هر کاربری ابتدا باید به شما درخواست فالو دهد و اگر شما با آن درخواست موافقت کردید، آن مخاطب جزو فالوور های شما محسوب می شود؛ لذا همین مورد بر روی نرخ تعامل پیج شما تاثیر گذار است. ولی با همه این اوصاف، باز اینستاگرام به حریم شخصی شما احترام گذاشته است و شما می توانید از این قابلیت استفاده کنید.

 

سخن نهایی درباره پنهان کردن فالوور ها در اینستاگرام

 

در این مقاله دانستید که می توانید با تغییر وضعیت پیج خود بر روی خصوصی، فالوور ها خود را هم مخفی کنید. دقت داشته باشید که پیج های تجاری نمی توانند تمایلی به دیده نشدن فالوور ها در اینستاگرام داشته باشند؛ چرا که آن ها اگر پیج خود را خصوصی کنند، دیگر نمی توانند از قابلیت هایی که اینستاگرام برای کسب و کار ها ارائه داده است استفاده کنند.

 

 

منبع:

https://b2n.ir/b98990

۱۴ فروردين ۰۱ ، ۱۴:۱۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
alaa nikoo